CLUB TRI-BU

CLUB TRI-BU

CAP DE SETMANA 14-15 DE DESEMBRE 2013


Aquest cap de setmana tocava  DUATLÓ DE MUNTANYA DE TERRASSA   i cinc Tri-bu's van anar diumenge cap allà a donar guerra.

Circuit format per: 6km de cursa peu + 20km de BTT + 3km de cursa peu.

Una duatló que va tenir molta participació, uns 361 participants. I tots els nostres duatletes van donar la talla com es pot demostrar a la classificació.

Resultats dels components del CLUB TRI-BU:

- Albert Mendoza (10ena posició de la general): 1:29:14h.
- Jordi Artau (24ena posició de la general): 1:34:47h.
- Sergi Durbau (25ena posició de la general): 1:35:14h.
- Jaume Freixas (30ena posició de la general): 1:36:19h.
- Martí Forest (102ena posició de la general): 1:49:31h.



Per clubs es va aconseguir una 5ena posició de 25 clubs.

Actualment, Club Tri-bu ocupa la 4ta posició en el ranquing de la Lliga de Clubs amb 462 punts, a 16 punts de la 3 posició que ocupa el Club Distance La Salle.



Per altra banda, en Marc Puig va participar a les  24 HORES D'ATLETISME a les pistes de Can Dragó (Barcelona).
Després de 14 hores competint i cap uns 90km fets en Marc va abandonar per una lesió en el peu.

Us deixem una crònica feta per ell:

Despues de intentarlo i reintentarlo i volverlo a intentar, despues de 14 horas decidi poner punto i final a las 24 horas de Can Dragó. Una lesion que tuve en un pie me volvió a salir y para evitar lesionarme y poder acabar el año dignamente decidi que ese era el final. Soy una persona muy competitiva y me duele en el alma no poder acabar. Se me saltan las lagrimas de rabia, no de dolor porque decidir finalizar en el momento justo ya que caminava a 18min/km. Hubiera acabado? Provablemente si pero arrastrandome literalmente y sin disfrutar nada y para acabar asi sin poder ni andar normal (10-12min/km) a gusto, me voy a casa.
Repito que soy muy competitivo y solo me gusta ganar. Aprender de la experiencia y muy dificil compaginar los entrenos de las 24 horas con los entrenos cortos y de series de las duatlones de montanya. No tienen nada que ver unos entrenos con los otros. A sacarme la espina en alguna carrera antes de acabar el año. Muchisimas gracias a todos por los ánimos !!!


Molts ÀNIMS Marc !!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada